Woda - prosta, a zarazem niezwykle istotna substancja, która odgrywa kluczową rolę w utrzymaniu zdrowia nie tylko naszego ciała, ale także ust. Często zaniedbywana wśród innych składników diety, woda ma potężny wpływ na stan zdrowia naszych zębów, dziąseł i błon śluzowych. Aby organizm mógł prawidłowo funkcjonować, konieczne jest jej stałe uzupełnianie. Dlatego warto poświęcić chwilę, aby zgłębić korzyści płynące z prawidłowej podaży wody dla naszej jamy ustnej.
Pielęgnacja jamy ustnej to znacznie więcej niż tylko szczotkowanie zębów. Choć zdrowe zęby i dziąsła mają oczywisty wpływ na naszą fizyczną kondycję, coraz więcej badań sugeruje, że dbanie o higienę jamy ustnej może również mieć istotny wpływ na stan naszego zdrowia psychicznego. W dzisiejszym blogu omówimy zatem związek między stanem zdrowia psychicznego a dbaniem o zdrowie jamy ustnej oraz jakie mechanizmy mogą leżeć u podstaw tego powiązania.
Higiena jamy ustnej jest kluczowym elementem dbania o zdrowie i komfort codziennego życia. Jednym z najważniejszych kroków w pielęgnacji jest regularne płukanie ust płynami. Wybór odpowiedniego płynu może jednak być wyzwaniem, biorąc pod uwagę różnorodność dostępnych na rynku produktów. Dlatego też warto zrozumieć, jakie są kryteria, które należy wziąć pod uwagę podczas wyboru najlepszego płynu do płukania ust.
Oral-B jest amerykańską marką, która na rynku istnieje od momentu wynalezienia szczoteczki do zębów Hudson w 1950 roku. Natomiast od roku 2006 jest własnością amerykańskiego, międzynarodowego koncernu Procter & Gamble.
Tak jak wyżej zostało wspomniane, historia marki zaczęła się od momentu opatentowania i zaprojektowania przez Dr. Roberta Hudsona szczoteczki o licznym cienkim, miękkim, płasko zakończonym nylonowym włosiu. Szczoteczka miała być mniej ścierna dla szkliwa zębów i lepiej masująca dziąsła niż inne dostępne w tym czasie szczoteczki, które miały szorstkie oraz ścięte pod kątem włosie. Chwilę później Dr. Hudson stworzył również markę Oral-B, której pierwszy produkt był znany jako "Oral-B 60", gdyż posiadał 60 kępek.
W 1960 roku Dr. Hudson sprzedał swój biznes szczoteczek, a w roku 1984 marka Oral-B stała się częścią grupy Gillette. Firma Braun będąca wówczas również częścią grupy Gillette zaczęła używać marki Oral-B do elektrycznych szczoteczek do zębów. Obecnie marka Oral-B jest własnością koncernu Procter & Gamble.
W 2013 roku na ambasadora marki i rzecznika nieruchomości 3D Whie została wybrana piosenkarka Shakira.
Już teraz zgarnij darmową dostawę za jedyne 100 złotych! Dołóż do swojego koszyka dowolny produkt włoskiej marki PROMIS i wpisz wyżej podany kod rabatowy w koszyku.
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.