Zwrot produktu
Masz prawo do zwrotu towaru w ciągu 14 dni od jego zakupienia.
Adres do zwrotu produktów:
CSK-MED ANNA CISAKOWSKA
ZJEDNOCZENIA 1/1U
48-300 NYSA
Klient może wymienić Towar na:
- taki sam model
- inny model, o cenie niższej, wyższej albo takiej samej
Skontaktujemy się z Klientem, jeżeli Towar, który miał podlegać wymianie nie jest już dostępny. Klient będzie mógł zdecydować się na inny Towar bądź odstąpić od wymiany. W razie odstąpienia od wymiany Towar jest zwracany Klientowi na jego koszt.
Dział reklamacji:
e-mail: reklamacje@csk-med.pl
telefon: +48 533 718 893
W razie wymiany na Towar o cenie niższej, zwrot pieniędzy nastąpi w ciągu 14 dni przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Klient przy zakupie Towaru. W razie wymiany na Towar o cenie wyższej, dokonamy wymiany Towaru po odnotowaniu wpłaty kwoty równiej różnicy cen. W celu przyśpieszenia procesu wymiany Klient może dołączyć do przesyłki potwierdzenie wykonania przelewu. Wymianie podlegają jedynie Towary czyste i nie noszące śladów użytkowania.
Nie uznajemy zwrotów w przypadkach wskazanych w Regulaminie, w tym:
- otwartych past do zębów oraz płynów do płukania jamy ustnej
- używanych szczoteczek do zębów, bądź końcówek do szczoteczek
- rozpieczętowanych szczoteczek, irygatorów, nitek dentystycznych
Szybko, wygodnie i bez kolejek!
Możesz zwracać zamówienie do naszego sklepu za pośrednictwem ponad
10 000 Paczkomatów zlokalizowanych w całej Polsce.
1. Wybierz sklep CSK-MED.PL
2. Wpisz wszystkie niezbędne dane
3. Po akceptacji otrzymasz numer, który należy wpisać w paczkomacie.
Reklamacje towaru
Dział reklamacji: biuro@csk-med.pl
Sklep CSK-MED.PL zobowiązuje się dostarczyć Klientowi towar bez wad. Odpowiadamy wobec Klienta będącego Konsumentem z tytułu rękojmi za wady na zasadach określonych w art. 556 – 576 Kodeksu Cywilnego. W stosunku do Klientów będących Przedsiębiorcami rękojmia zostaje wyłączona. Reklamowany towar prosimy opisać i wysłać na taki sam adres jak do zwrotów. O planowanej chęci reklamacji produktu prosimy nas poinformować wysyłając informację na adres: biuro@csk-med.pl
Jeśli reklamacja dotyczy irygatora do zębów, szczoteczki elekrycznej, szczoteczki sonicznej odeślij go bezpośrednio do polskiego dystrybutora marki. Poniżej podajemy adresy i kontakt dystrybutorów marek.
Jeśli towar, który chcesz zareklamować posiada wadę, a jest objęty gwarancją producenta możesz go reklamować bezpośrednio u dystrybutora.
- MEGASONEX, BRUSHBABY - ARS DENTAL ul. ŚRODKOWA 1 03-430 WARSZAWA tel. 22 617 81 05
- HAXE - HAXE POLSKA Profesora Kaliny 93 63-400 OSTRÓW WIELKOPOLSKI tel. 62 501 35 06 e-mail: serwis@haxe.pl
- SMILESONIC - Smilesonic Sp. z o. o. ul. Łukasińskiego 110, 71-215 Szczecin e-mail: sklep@smilesonic.com Więcej informacji: https://smilesonic.com/pl/gwarancja-i-reklamacje/
- CURAPROX - Curaden Polska Jana Długosza 48 51-162 Wrocław
- OCLEAN - Brandbook Services sp. z o.o. s.k. Dział Reklamacji Panattoni Markat Plus Majdzika 15, rampa 9 32-050 Skawina tel. 730-004-448 kontakt@oclean.pl
Proszę pamiętać, że szczoteczka do zębów lub irygator dentsytyczny musi być dokładnie umyty (wszelkie resztki pasty do zębów itp. na obudowie, a w szczególności w miejscu, gdzie zakłada się końcówkę, mogą być przyczyną odrzucenia reklamacji - tak do sprawy podchodzą serwisy producentów i nie mamy na to wpływu).
Nasz adres do zwrotu towaru:
CSK-MED ANNA CISAKOWSKA
ZJEDNOCZENIA 1/1U
48-300 NYSA
Do reklamowanego produktu prosimy dodać niezbędny formularz reklamacyjny wraz z dowodem sprzedaży.
Formularz reklamacji towaru
Celem rozpatrzenia reklamacji Klient powinien przesłać lub dostarczyć reklamowany Towar, jeżeli jest to możliwe dołączając do niego dowód zakupu. Jeśli nie możesz takiego znaleźć z chęcią podeślemy Ci dokument potwierdzający sprzedaż w formacie PDF. Zobowiązujemy się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni. W przypadku braków w reklamacji wzywamy Klienta do jej uzupełnienia w niezbędnym zakresie niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni, od daty otrzymania wezwania przez Klienta.