CSK-Med

Darmowa dostawa od 100 zł! 🚚

Wpisz kod: PROMIS w koszyku musi znajdować się co najmniej jeden produkt marki PROMIS DODAJ DO KOSZYKA

Zwroty i reklamacje
Zwroty oraz reklamacje CSK-MED.PL

Zwrot produktu 

Masz prawo do zwrotu towaru w ciągu 14 dni od jego zakupienia.

Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt wypełnij formularz zwrotu. Pod formularzem znajduje się także pouczenie dotyczące praw i obowiązków Klienta dotyczących zwrotu produktów. Zwroty towarów są realizowane maksymalnie w ciągu 14 dni po otrzymaniu przesyłki przez sklep. Zazwyczaj trwa to krócej, do 5 dni roboczych.
 
Uwaga! W numer zamówienia wpisz dziewięciocyfrowy numer, który otrzymałeś na karcie zamówienia. Taki sam numer otrzymałeś od nas w wiadomości e-mail dotyczącej wysyłki zamówiienia. 
 
 

Adres do zwrotu produktów:

CSK-MED ANNA CISAKOWSKA
ZJEDNOCZENIA 1/1U
48-300 NYSA

Klient może wymienić Towar na: 

  • taki sam model
  • inny model, o cenie niższej, wyższej albo takiej samej

Skontaktujemy się z Klientem, jeżeli Towar, który miał podlegać wymianie nie jest już dostępny. Klient będzie mógł zdecydować się na inny Towar bądź odstąpić od wymiany. W razie odstąpienia od wymiany Towar jest zwracany Klientowi na jego koszt.

W razie wymiany na Towar o cenie niższej, zwrot pieniędzy nastąpi w ciągu 14 dni przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Klient przy zakupie Towaru. W razie wymiany na Towar o cenie wyższej, dokonamy wymiany Towaru po odnotowaniu wpłaty kwoty równiej różnicy cen. W celu przyśpieszenia procesu wymiany Klient może dołączyć do przesyłki potwierdzenie wykonania przelewu. Wymianie podlegają jedynie Towary czyste i nie noszące śladów użytkowania.

Nie uznajemy zwrotów w przypadkach wskazanych w Regulaminie, w tym:

  • otwartych past do zębów oraz płynów do płukania jamy ustnej
  • używanych szczoteczek do zębów, bądź końcówek do szczoteczek
  • rozpieczętowanych szczoteczek, irygatorów, nitek dentystycznych

INPOST ZWROTY

Szybko, wygodnie i bez kolejek!

Możesz zwracać zamówienie do naszego sklepu za pośrednictwem ponad
10 000 Paczkomatów zlokalizowanych w całej Polsce. 

https://szybkiezwroty.pl/

1. Wybierz sklep CSK-MED.PL

2. Wpisz wszystkie niezbędne dane

3. Po akceptacji otrzymasz numer, który należy wpisać w paczkomacie.

Reklamacje towaru

Dział reklamacji: reklamacje@csk-med.pl

Sklep CSK-MED.PL zobowiązuje się dostarczyć Klientowi towar bez wad. Odpowiadamy wobec Klienta będącego Konsumentem z tytułu rękojmi za wady na zasadach określonych w art. 556 – 576 Kodeksu Cywilnego. W stosunku do Klientów będących Przedsiębiorcami rękojmia zostaje wyłączona. Reklamowany towar prosimy opisać i wysłać na taki sam adres jak do zwrotów. O planowanej chęci reklamacji produktu prosimy nas poinformować wysyłając informację na adres: biuro@csk-med.pl

Jeśli reklamacja dotyczy irygatora do zębów, szczoteczki elekrycznej, szczoteczki sonicznej odeślij go bezpośrednio do polskiego dystrybutora marki. Poniżej podajemy adresy i kontakt dystrybutorów marek.

Jeśli towar, który chcesz zareklamować posiada wadę, a jest objęty gwarancją producenta możesz go reklamować bezpośrednio u dystrybutora.

  1. MEGASONEX, BRUSHBABY - ARS DENTAL ul. ŚRODKOWA 1 03-430 WARSZAWA tel. 22 617 81 05
  2. HAXE - HAXE POLSKA Profesora Kaliny 93 63-400 OSTRÓW WIELKOPOLSKI tel. 62 501 35 06 e-mail: serwis@haxe.pl
  3. SMILESONIC - Smilesonic Sp. z o. o. ul. Sienna 9, 70-542 Szczecin e-mail: sklep@smilesonic.com Więcej informacji: https://smilesonic.com/pl/gwarancja-i-reklamacje/
  4. CURAPROX - Curaden Polska Jana Długosza 48 51-162 Wrocław
  5. OCLEAN - Brandbook Services sp. z o.o. s.k. Dział Reklamacji ul. Ogrodowa 1 32-400 Myślenice +48 574 977 780 kontakt@oclean.pl

Proszę pamiętać, że szczoteczka do zębów lub irygator dentsytyczny musi być dokładnie umyty (wszelkie resztki pasty do zębów itp. na obudowie, a w szczególności w miejscu, gdzie zakłada się końcówkę, mogą być przyczyną odrzucenia reklamacji - tak do sprawy podchodzą serwisy producentów i nie mamy na to wpływu).

 

Nasz adres do zwrotu towaru:

CSK-MED ANNA CISAKOWSKA
ZJEDNOCZENIA 1/1U
48-300 NYSA


Do reklamowanego produktu prosimy dodać niezbędny formularz reklamacyjny wraz z dowodem sprzedaży.

Formularz reklamacji towaru

Celem rozpatrzenia reklamacji Klient powinien przesłać lub dostarczyć reklamowany Towar, jeżeli jest to możliwe dołączając do niego dowód zakupu. Jeśli nie możesz takiego znaleźć z chęcią podeślemy Ci dokument potwierdzający sprzedaż w formacie PDF. Zobowiązujemy się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni. W przypadku braków w reklamacji wzywamy Klienta do jej uzupełnienia w niezbędnym zakresie niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni, od daty otrzymania wezwania przez Klienta. 

Producenci
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium